پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4439
-
الف
+

طالبی: موضوع این فیلم واقعیتی است که در همه جا اتفاق می‌افتد

فیلم «پایان رویاها» در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان بوسان نمایش داده شد.

فیلم «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان بوسان نمایش داده شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری مهر، جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان بوسان کره جنوبی با هدف گسترش سطح فرهنگ کودکان و نوجوانان از طریق نمایش فیلم‌های متنوع قصد دارد بخشش و تنوع فرهنگی را به کودکان، نوجوانان و خانواده‌هایشان آموزش دهد.

این جشنواره روز ۲۰ تیر (۱۱ جولای ۲۰۱۸) کار خود را در مرکز سینمایی بوسان آغاز کرد و روز ۲۶ تیر پایان خواهد یافت.

محمدعلی طالبی نیز در گفتگویی که با راینا پارک مدیر روابط عمومی جشنواره انجام داده است، عنوان کرد: موضوع این فیلم واقعیتی است که می‌تواند در همه جای دنیا اتفاق بیفتد. کودکی کار اشتباهی را انجام می‌دهد و آن را از خانواده پنهان می‌کند، بنابراین دردسرهای او شروع می‌شود.

وی بیان کرد: در این فیلم سعی کردم به کودکان و والدین آنها آموزش دهم که چگونه ‌باید با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند.

به گفته طالبی، محمودخان پیرمرد سپید موی همسایه در واقع نمادی از شخصیت خود من است و دغدغه‌های من را برای ساخت این فیلم بازگو می‌کند. او نماد انسانی است که به طبیعت و حیوانات و انسان‌ها احترام می‌گذارد و دوست دارد که آدم‌ها در صلح و صفا زندگی کنند. نظیر چنین افرادی در دنیا زیاد هستند که گرفتار آدم‌های جنگ طلب و زورگویی می‌شوند که می‌خواهند همه چیز را با اسلحه و زور پیش ببرند.

«پایان رویاها» پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی همچون جشنواره های فیلم کودکان و نوجوانان زلین چک، داکا بنگلادش، کلکته، فیلم‌های کودکان شیکاگو، سبز ایران و کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش در آمده است.

 

س م/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر